Teatr PINOKIO w Łodzi
ul. Kopernika 16, 90-503 Łódź
Biuro Promocji i Upowszechniania Teatru: 42 636 66 90

środa, 17 lipca 2013

LISTY OD PIPPI



Pippi przywiozła z warsztatów plik listów. Dzieciaki z województwa łódzkiego i mazowieckiego pomagały napisać małej anarchistce kilka słów do taty. Poczytajcie:





Ahoj Tatulku, jak Ci się żegluje na morzu? Ostatnio drzewo złamało się w lesie i musisz mi pomóc w podniesieniu tego drzewa. Następnym razem chcę z Tobą popłynąć na żegludze. Tęsknię za Twoim chropowatym policzkiem. Chciałabym znowu usłyszeć Twoje kołysanki o szczurach i olbrzymich potworach.
Twoja córcia Pippi

Drogi Papo,
Bardzo za Tobą tęsknie. Bardzo brakuje mi Twoich kotletów schabowych. Chciałabym usłyszeć o Twoich przygodach na morzu. Nie mogę się doczekać, kiedy znów zaśpiewasz mi kołysankę. Kiedy ostatnio nie mogłam zasnąć przypominały mi się wszystkie nasze wspólne przygody. Tęsknię
Twoja Pippi, Twoja Pippi, Twoja Pippi

Tato, czy dobrze się czujesz? Jak tam u Ciebie? Przyjedź po mnie – bardzo tęsknię. Chciałabym, żebyś mi przywiózł jakieś cukierki i muszlę i jedną rybkę. Jak wrócisz to pojedziemy razem na lody i zasadzimy drzewo – jabłonkę. Potem zabierzesz mnie w kolejną podróż. I wtedy zobaczysz, jaka jestem silna, Cię podniosę.
Tęsknię. Pozdrowienia

Kochany Tato,
Bardzo za Tobą tęsknię i dawno Cię nie widziałam. Tęsknię dlatego, że nie mam z kim porozmawiać. Jak wrócisz to poskakalibyśmy po dachu naszego domu i popływalibyśmy w jeziorze. I pospacerowali po łące nakrytej asfaltem z sześcioletnią staruszką. Z Panem Nilsonem ostatnio dzieje się coś dziwnego.

Kochamy Tato,
Bardzo za Tobą tęsknię, bo dawno Cię nie widziałam. Jest mi smutno i źle. Wczoraj poznałam nowych przyjaciół. Pomagają mi Ciebie znaleźć, a gdy tak szliśmy, to niechcący beknęłam. A jak beknęłam, to jakaś Pani mi zwróciła uwagę. Jak przyjedziesz to pójdziemy na lody. Albo do kina. Bardzo za Tobą tęsknię.
Całuję Twoja Pippi

Drogi Tato!
Tęsknię za Tobą, dlatego że nie mam z kim wariować. (…) Jak wrócisz to wyjedziemy do zoo i na lody, poudajemy małpy i wskoczymy do klatki goryla. Dzisiejszego dnia skakałam po dachach i wyobraź sobie, że spadłam z najwyższego dachu i się trochę połamałam i płakałam. Serdecznie Cię pozdrawiam i czekam na Ciebie.
Z poważaniem
Pippi Pończoszanka

Kochany Tato,
Jak Ci mija podróż? Bardzo za Tobą tęsknię. Kiedy się spotkamy? Poznałam koleżankę i kolegę. Mam małpkę, Pana Nilsona i konia Zdzisława. Jak wrócimy możemy iść do cyrku, paku jurajskiego, pojeździć konno. Byłam ostatnio u fryzjera, ale wkręcił mi włosy w suszarkę i teraz mam dwa warkoczyki po bokach. Brakuje mi tego, kiedy nosiłeś mnie na baranach.
Kocham i Cię i tęsknię
Pippi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz