Teatr PINOKIO w Łodzi
ul. Kopernika 16, 90-503 Łódź
Biuro Promocji i Upowszechniania Teatru: 42 636 66 90

poniedziałek, 15 lipca 2013

PODZIĘKOWANIA



Szanowni Państwo,

chciałbym na Państwa ręce złożyć moje podziękowanie za spektakl Pippi Pończoszanka.

Mam 35 lat i na spektakl poszedłem z dziećmi. Dzieci oczywiście były zachwycone, ale ja sam dawno tak się nie bawiłem, a chyba nigdy wcześniej nie miałem możliwości, aby samemu poczuć się jak dziecko.

Jestem też pod ogromnym wrażeniem wszystkich aktorów Waszego Teatru. Pomijając kwestię warsztatu, na której znam się średnio, zauważyłem jednak ich ogromne zaangażowanie i radość, jaką czerpali ze swojej pracy. Chyba dzięki temu każda z kreowanych postaci była niesamowicie prawdziwa. Aż nie chciało się wychodzić.

Ukłon także w stronę pomysłodawcy całego projektu, który wraz z aktorami, Państwa pomocą i wszystkich innych pracowników, stworzył rzecz naprawdę niesamowitą, która może zmieniać świat.

W życiu mojego miasta to był wspaniały promyk radości w naszej codzienności.

Mając na uwadze wszystko co napisałem w w.w już przy długiej trochę wiadomości, jeszcze raz serdecznie Państwu dziękuję i życzę wszystkim Państwu jeszcze więcej takich osiągnięć, które przyniosą też natychmiastową i oczekiwaną satysfakcję.

Sałusy
D.





Dziękujemy za szczerą refleksję na temat Pippi i zapraszamy w sezonie 2013/2014 do Łodzi na inne spektakle Pinokia :)

Zespół Teatru Pinokio w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz